Retourneren en Herroepingsrecht
RETOURTERMIJN
Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te krijgen en te houden. Heb je jouw bestelling ontvangen maar wil je deze toch terug sturen? Dit kan uiteraard Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag gecrediteerd, alleen de kosten voor het retourneren naar onze webshop zijn voor jouw rekening.
Indien je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht dan dient het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@kindersporen.nl, vermeld hierbij altijd het bestelnummer. Wij zullen het verschuldigde aankoopbedrag binnen 14 dagen na aanmelding, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is, retour terugstorten.
Een belangrijke voorwaarde is dat het product dan ook ongebruikt geretourneerd wordt. Kindersporen behoudt zich het recht om geretourneerde producten te weigeren of om een waardevermindering door te berekenen wanneer het product of de verpakking meer beschadigd is dan nodig. Ontvang en bekijk het product met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar onze Algemene voorwaarden.
WAT TE DOEN BIJ DE VOLGENDE SITUATIES…
Je hebt zelf een verkeerd artikel besteld
Het kan weleens voorkomen dat je ondanks het zoeksysteem per vergissing een verkeerd artikel hebt besteld. Heb je het artikel nog niet ontvangen? Neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice via 0628078050. Misschien dat wij dit nog op tijd voor je kunnen corrigeren. Is het product al verzonden of door jou ontvangen? Dan is onze reguliere retourprocedure van toepassing en kun je een email sturen naar info@kindersporen.nl
Je hebt een verkeerd artikel ontvangen of de bestelling is niet compleet
Controleer na ontvangst altijd of je bestelling compleet en correct is. Mocht een bestelling niet compleet zijn of verkeerde artikelen bevatten, neem dan contact op met onze klantenservice via info@kindersporen.nl vermeld hierbij altijd het bestelnummer. Wij zullen dit dan zo spoedig mogelijk corrigeren.
Je hebt helemaal geen bestelling ontvangen
Meld dit zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na de besteldatum, aan ons. Wij zullen vervolgens een onderzoek starten bij de bezorgdienst.